Sekartzaproszenia@wp.pl, tel. 664-463-739

Jak zamawiać ?

 Kroki realizacji

a) Po otrzymaniu od Państwa wiadomości zawierającej wszystkie niezbędne dane do stworzenia produktu (czcionka, wstążka, personalizacja itp) w ciągu 24 godzin od momentu jej dostarczenia na naszą skrzynkę mailową przygotowuję komputerowy projekt i wysyłam go do akceptacji na e-mail Zamawiającego.

b) Jeśli klient wybrał opcję zaproszeń z personalizacją:

– Imiona i Nazwiska gości powinny być odmienione tak, aby pasowały do treści zaproszeń, np:… zapraszamy Pawła Nowaka z osobą towarzyszącą;

– Jeśli na zaproszeniach mają być wydrukowane zwroty Sz.P. , ks. lub inne należy je dopisać przy odpowiednich nazwiskach;

– listę z personalizacją należy przesłać z zachowaniem zasady jedna linijka tekstu- jedno zaproszenie.

c) Czekam na akceptację projektu lub ewentualne poprawki (e-mailem). Poprawiony projekt nadsyłam w drugim dniu od momentu ich wskazania.

d) Jeśli ilość podanych osób do personalizacji jest mniejsza niż ilość zaproszeń, pozostałe zaproszenia traktuję jako niespersonalizowane i pozostawiam w nich wolne miejsce do ręcznego wypisania zapraszanej osoby.

e) Po zatwierdzeniu przez Kupującego projektu przesyłam kupującemu mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia  oraz informację zawierające ilość produktów, ostateczną cenę i dane do dokonania płatności na konto bankowe.

Po dokonaniu przelewu środków pieniężnych na konto, potwierdzam mailowo lub telefonicznie dokonanie płatności, a zamówienie zostaje skierowane do realizacji.

f) Moment e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego.

g) Nie ma możliwości rezygnacji z zaproszeń wykonywanych na indywidualne zamówienie po zaakceptowaniu projektu i dokonaniu wpłaty na konto,

h) Nie odpowiadam za błędy po zaakceptowaniu projektu – proszę dokładnie sprawdzać akceptowany projekt oraz personalizację. Akceptacja projektu jest dla jednoznaczna z tym, że Państwo życzą sobie, aby zaproszenia zostały wykonane z taką treścią, jaką otrzymali w akceptowanym projekcie.

i) Termin realizacji to zazwyczaj 3-7 dni roboczych plus dostawa. Zastrzegam maksymalny termin 14 dni roboczych, w przypadku wystąpienia problemów technicznych lub opóźnienia dostawy materiałów od  dostawców, o takiej sytuacji niezwłocznie Państwa poinformuję.

Termin realizacji zamówienia to termin, który biegnie od dnia otrzymania środków pieniężnych na konto.

j) Zamówiony towar dostarczam za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej lub Paczkomatu INPOST. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy:

  • Paczkomat INPOST 11 zł brutto
  • Kurier DPD 15,00 zł brutto
  • Paczka 48H Poczta Polska 12,50 zł

k) Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

l) Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika firmy kurierskiej.

ł) Klient ma prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

m) W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną, ustalając ponownie termin i koszt Dostawy.